טיולים מאורגנים
טיולים מאורגנים לארצות הברית
טיולים מאורגנים לאיטליה
טיולים מאורגנים לחול
טיולים מאורגנים לצרפת
טיולים מאורגנים לרומניה
טיולי משפחות
טיולים מאורגנים לבטומי

מבצעי החודש

החלה ההרשמה לטיולים מאורגנים בחגים 
 
 = טיולי משפחות לשומרי מסורת לחו''ל =
  
 = טיולים מאורגנים לשומרי מסורת  =
 
 

לכתבה המלאה...

מוצרים מובחרים

טיולים מאורגנים לאירופה עם חברת תיירות מובילה

כבר יותר מ- 15 שנה מוציאה חברת ארז טורס טיולים מאורגנים לאירופה למגוון רחב של יעדים פופולאריים ואהובים, ועושה בזאת ברמה הגבוהה ביותר של שירות, אמינות ומקצועיות. בזכות הסטנדרטים הגבוהים, המחירים המצוינים והמבצעים האטרקטיביים שאנו מציעים מעת לעת, הפכנו לבחירה הראשונה של אלפי לקוחות פרטים ועסקיים, ביניהם חברות ישראליות רבות וועדי עובדים.

קשת רחבה של יעדים אטרקטיביים באירופה

אין ספק שיבשת אירופה היא היעד המרכזי שאליו בוחר הקהל הישראלי לצאת, בין אם לחופשה או לטיול מרתק. אנו גאים להביא אתכם אל היעדים הנחשבים והטובים ביותר באירופה, לרבות היער השחור, ברצלונה, קוסטה ברווה, פראג, וינה, גיאורגיה, רומניה, קרואטיה, סלובניה, בודפשט ועוד היד הנטויה. בתוך כך, המדריכים המנוסים והאדיבים שלנו מלווים אתכם באופן רצוף לכל אורך הטיול, דואגים להפגיש אתכם עם המקומות המעניינים ביותר, ומטפלים בכל סוגיה בירוקרטית או אחרת. יש לציין כי מלבד אירופה, אנו חברת תיירות המוציאה שורה ארוכה של טיולים לחו"ל כגון לברזיל, קובה ותאילנד, וכמו כן תוכלו לצאת איתנו למגוון טיולים בארץ וללון במלונות הטובים ביותר במדינה.

למה כדאי לצאת לטיולים המאורגנים שלנו לאירופה?

נכון שאפשר לצאת לטיולים מאורגנים באירופה גם באופן עצמאי, אך ישנם לא מעט יתרון בהצטרפות לטיולים של חברתנו. בראש ובראשונה, אנו מודעים לקשיים שבהם יכולים להיתקל אנשים שומרי מסורת מבחינת מזון כשר, מסלול מותאם לתחומי העניין, שמירת השבת וציון חגים ומועדים. על כן, בחלק גדול מהטיולים שלנו ניתן מענה לאוכלוסייה יקרה זו על מנת שכל אדם דתי או שומר מסורת יוכל ליהנות ללא חשש ובאופן מלא. בנוסף לכך, עימנו אינכם צריכים לבזבז זמן יקר על איתור בתי מלון איכותיים, שכן אנו מביאים אתכם אל מלונות ברמה גבוהה ביותר. מעבר לכך, המדריכים שלנו מביאים אתכם, בהתאם לתוכנית שיצרנו, אל המקומות המפורסמים והפופולאריים ביותר בכל מדינה שפשוט אסור לוותר עליהם. וכל זאת בחברה טובה של אנשים כמוכם, עם שילוב מושלם בין עניין, אטרקציות, בילוי וחופשה.

יש לך שאלה? בוא נשוחח ב-WhatsApp